diumenge, 21 de març del 2010

Joe al habla

http://www.youtube.com/watch?v=imNV0vdPFeo

El Joe ens explica com les empreses poden utilitzar el email marketing com un poderós mètode per augmentar el negoci mitjançant la red, i augmentar rapidament el ROI (retorn de la inversió). Segons aquest jove, per cada 1 dolar invertit en guanyem una mitja de 47 (dades del 2007), i que any rere any augmenta el seu ús, la qual cosa mostra que aquesta estrategia de marketing és útil i eficaç. Ens parla també de diferents termes parlats a classe com el Spam, el Opt-in, les newsletters i ens presenta els 4 passos per crear una bona estratègia.

Pel que fa a la meva opinió, crec que és una bona tàctica per part de les empreses, per tal de mantenir-se a la ment dels conusmidors i persuadir-los, si se'n fa un bon ús. Si aquesta estratègia però passa a ser un atac de emails diaris, pot crear l'efecte invers. Crec que és molt important també que el consumidor rebi els correus que siguin del seu interès, i que sigui lliure de donar-se de baixa en qualsevol moment i sense cap problema.

Com a usuaria estic inscrita a dues newletter de dos marques de roba americanes: Hollister i Abercrombie & Fitch. En el seu cas envien correus cada dues setmanes o un mes, indicant les novetats i ofertes dels seus productes, la qual cosa fa que entris a la web i miris tot allò nou, i tot allò més vell que ja t'agradava i que et voldries comprar (objectiu de tota empresa). A més el seu disseny juvenil atrau al target a qui va dirigida principalment tota la roba i complements d'aquestes marques. A més d'aquesta estratègia de marketing, en duen a terme moltes més, la qual cosa jo crec, els ajuda a arribar al èxit.