dimecres, 10 de març del 2010

Rosa no, por favor pintanoslo.

http://www.youtube.com/watch?v=up0pEMiZZG0&feature=related

Creativa campanya la de l'agència Shackleton per aconseguir que l'administrador pinti el seu nou edifici d'un altre color que no sigui el rosa. El video és humorístic i la melodia "enganxa" ràpid. A part del vídeo, van crear també una pàgina web titulada "dile al administrador que lo pinte". Aquesta doncs, és una altra de les moltes campanyes que en els darrers anys s'han portar a terme per internet, un dels mitjans que més ha crescut segons Infoadex.

De la mateixa agència podem trobar un altre vídeo, presentant-nos el nou pernil de nadal, el Ijam:

http://www.youtube.com/watch?v=TakY4iOCWWU

Aquesta divertidísima acció viral de la presentació del nou iJam 5Js, és una parodia molt ben treballada de la gama de productes iPod, iPhone... de Apple. A més d'aquest producte, al microsite que van crear, també es podia veure el nou iJam nano, iLom ("embuchado"), iChis ("queso del bueno"), el suculent iFua, i una àmplia gama d'accessoris que no tenien perdua.

Cada vegada més, veiem com Internet, i el que les web 2.o ofereixen, és una de les millors eines que té la publicitat actualment. Aquesta li permet fer campanyes "econòmiques" i tenir una gran difusió, a més de interectuar amb el target i aconseguir així de forma més ràpida els objectius buscats.