dijous, 4 de març del 2010

PROCRASTINACIÓN?

Sí, ho heu llegit bé. Procrastinció és el concepte que es va utilitzar per fer una campanya per un portal d'hotels. El seu significat és aplaçar allò que un ha de fer per fer altres coses més trivials i que venen més de gust. A partir d'aquest insight, l'agencia va a crear una campanya amb diferents fases.

En la primera, la social media marketing, podem veure com la web 2.0 és útil i eficient, ja que veiem també el ressò que té la campanya a nivell de radio, televisió i premsa, gratuïtament. Utilitzant basicament el facebook van aconseguir tot un moviment social, la qual cosa ens mostra el gran poder que tenen actualment aquestes reds socials.

La segona fase va ser de marketing de guerrilla, i la tercera va ser crear un event per mitjà també del facebook, el Procrasting day. Totes les fases van tenir un gran impacte i molt ressó en els diferents mitjans, com podem veure en els resultats de la campanya al final del video (200.000 visualitzacions del video, 3.200 fans al facebook, +1,067% d'increment de búsqueda d'Hotelonia al Google, 34 aparicions en prensa, 70 minuts de ràdio i 23 minuts de TV).

La campanya és la següent, espero que us agradi.

http://www.youtube.com/watch?v=tduJe9mv9Yk&fmt=18